Garantija ir prekių gražinimas

Gaminamų baldų kokybė yra vienas pagrindinių UAB „Kodėl ne“ komandos siekių. Tam, kad jūsų poreikiai ir lūkesčiai būtų įgyvendinti maksimaliai, bendrovės specialistai:
 
• Atidžiai stebi ir analizuoja jūsų lūkesčius. Gamyboje naudojamos šiuolaikiškos technologijos, taikomos techninės naujovės.
 
• Užtikrina ir nuosekliai didina savo kompetenciją, gerina darbo aplinką, skatina komandinį sprendimų kūrimą bei priėmimą.
 
• Griežtai laikosi Lietuvos Respublikos ir Europos Sąjungos reikalavimų, taikomų baldų gamybos sričiai.
 
UAB „Kodėl ne“ projektuoja ir pardavimui teikia saugiai eksploatuojamus, patogius naudoti, patvarius baldus. Jei pirkinys neatitinka jūsų kokybės lūkesčių, jo grąžinimas vykdomas vadovaujantis šiais Lietuvos Respublikos įstatymais:
 
• Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklės, patvirtintos 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217, redaguotos LR ūkio ministro 2012 m. kovo 15 d. įsakymu Nr. 4-243.
 
• Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklės, patvirtintos 2001 m. rugpjūčio 17 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 258, redaguotos LR ūkio ministro 2011 m. gruodžio 23 d. įsakymu Nr. 4-959.
 
UAB „Kodėl ne“ pagamintiems baldams taikoma 24 mėnesių garantija. Baldo, praradusio garantijos talone nurodytas savybes nepasibaigus garantiniam laikotarpiui, remontas atliekamas nemokamai. Garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms baldo dalims, audiniams, medžiagos atspalvių skirtumams. Jei garantinis terminas pasibaigęs, baldas garantiniam laikotarpiui nėra priimamas.
 
Dėl garantinio remonto atlikimo galite teirautis telefonu 864850150. Pristatydami baldą remontui turite pateikti galiojantį garantijos taloną.

 
Atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties galite pranešdami apie tai įmonei raštu per 14 kalendorinių dienų nuo baldo pristatymo dienos. Informuoti apie prekės grąžinimą galite darbo dienomis, nuo 10:00 iki 17:00 val., telefonu: 864850150 arba el. paštu: info.kodelne@gmail.com
 
Keičiami arba grąžinami baldai turi atitikti šiuos kriterijus:
 
• kokybiška grąžinama prekė turi būti originalioje, nepažeistoje pakuotėje;
• baldai neturi būti sugadinti po įsigijimo;
• baldai turi būti naudoti pagal paskirtį, surinkti laikantis rekomendacijų, pateiktų „Gaminio pase“.
• grąžinami baldai turi būti pilnos komplektacijos, išlaikę prekinę išvaizdą.
 
UAB „Kodėl ne“ turi teisę nepriimti baldo, jei nesilaikoma nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.
 
Tuo atveju, jei baldo grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, UAB „Kodėl ne“ įsipareigoja:
 
• Pateikti sprendimą dėl nekokybiškos prekės per 14 darbo dienų.
 
• Atsiimti brokuotą baldą ir padengti visas su tuo susijusias išlaidas.
 
• Pakeisti nekokybišką prekę arba grąžinti sumokėtą sumą. Pinigai pervedami į jūsų nurodytą banko sąskaitą. Pinigai už papildomas paslaugas negrąžinami.
 
Turite klausimų? Norite padėti „Kodėl ne“ komandai tobulėti? Skambinkite tel. Nr.: 864850150 arba rašykite el. pašto adresu: info.kodelne@gmail.com